Как се подслушва GSM?

Етикети:

Как се подслушва мобилен телефон?

Ето едно кратко видео за да видите какви са възможостите на един простичък шпионски софтуер. Мдаа, знам какво си мислите - това е в Щатите. Тях непрекъснато ги тресе поредната параноя, а и Холивуд си казва думата.

Е, да ама не. Това е напълно възможно да се направи с почти всеки модел мобилен телефон и със сигурност със SIM карта от кой да е от българските мобилни оператори.

Да, разбира се, че имате право да се съмнявате. Ако имате нужда от допълнително убеждаване пратете ми номера на мобилния си телефон в коментарите ;)

Comments (5)

Здравейте, имам основателна причина да вярвам, че телефона ми се подслушва, само не знам по какъв начин.Марката е
NOKIA 2720 номера е 0878 597937 Твърде е възможно заподозряния за подслушването да е имал достъп до апарата.Въпроса ми е как да постъпя - да сменя СИМ картата, апарата/въпреки че в момента нямам възможност/ или двете..............или??? Разчитам на отговора на
valumin1@abv.bg

Наистина можеш ли да ми помогнеш да подслушам един телефон

Здрасти можеш ли да ми помогнеш да подслушам един телефон ? Имам съмнения , че приятелката ми ме лъже и искам да го потвърдя или отхвърля ?Моят номер е 0889 292 799

здравейте , преди малко пуснах запитване и съм сгрешил телефона за връзка 0889 292 779

Здравейте имам съмение че съпругата ми ми изневерява и за това искам да имам достъп до нейните разговори и смси само ми кажете какво е нужно да направя.

Публикуване на коментар